Notka trenerska

Jako praktyk prowadzę szkolenia i kursy związane ze zwiększaniem efektywności pracy, zarządzaniem zasobami ludzkimi, relacjami między nimi jak i zarządzanie czasem.

Trenuje konkretne umiejętności i zachowania. Uczestników szkoleń uczę jak sprzedawać, jak efektywnie zarządzać, jak pozyskiwać klientów, jak być skutecznym. Wszystko to czynię w oparciu o własne doświadczenia jak i inspiracje do samodzielnego poszukiwania rozwiązań, wskazując ich silne strony oraz sprawiając by po zakończeniu szkolenia życie uczestników nie było już takie samo…

Jako Trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Obsługa klienta, telemarketing, budowanie i wdrażanie standardów handlowych, negocjacje handlowe, coaching.

Tematyka szkoleń, którymi się zajmuję:


  1. Coaching.

  2. Profesjonalny handlowiec.

  3. Obsługa trudnego klienta.
  4. Telesprzedaży – sztuka słowa i głos, czyli jak sprzedawać przez telefon.

  5. Negocjacje nastawione na współpracę.

  6. 7 Step Call.

  7. Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem.
  8. Czasorozciągiwacz.- jak efektywne zarządzać czasem?.
  9. Rozmowa handlowa.

  10. MS Power Point. Tworzenie prezentacji biznesowej.

  11. Wystąpienia publiczne.